piątek, 31 maja 2013

sialalala

HEEEJ :D ha, przypomniałam sobie że miałam tuu wchodzić xd trochę późno :< jutro mamy już czerwie, jezus maria jeszcze trochę i waaakacje! <333 *-* a ogl? ogl jest coraz lepiej, jejciu no. mimo, że straciłam przyjaciółkę to zyskałam dwie zajebiiste osoby, Kinga i Magda są najlepsze :3 no i ON. booże znowu się zakochuje.. nie wiem, czy to dobrze, czy to nie. jeszcze w tym samym chłopaku, z którym byłam już dwa razy, o maj gasz. dlaczego kiedy zawsze mam wrażenie, że już nic do niego nie czuję to moje uczucie wraca?  nie wiem.. to nie zostanie nigdy wytłumaczone, nigdy XDD

jutro już sobota. potem niedziela i znów poniedziałek... kartkówka z biologii i sprawdzian z angola, wtorek sprawdzian z informatyki, środa sprawdzian z fizyki i geografii, czwartek sprawdzian z matmy. to nam teraz dojebali, jakaś masakra -,-- no ale ostatni taki tydzień i mam nadzieję, że już będzie luuzik :3

będę się jutro uczyć, MUSZĘ. nie mogę mieć żadnej trójki na koniec roku, bo w przeciwnym razie nie dostanę nowego telefonu *-* a telefon musi być! hm, chociaż pewnie historii i wos'u nie zaliczę na cztery, pieeprzone przedmioty, jak ja ich nie lubię no ;c

*************


Kocham ptaki i obłoki,
kocham cały świat szeroki,
kocham wciąż gwiazdy na niebie,
a najbardziej kocham Ciebie! <3
 **********

nuutka na dziś: 


DOOBRANOC KOCHANI <3



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz